مدیریت ارائه تسهیلات رفاهی به دانشجویان در قالب وامهای تحصیلی، ضروری، تحصیلی ممتاز و نمونه، ضروری ممتاز و نمونه، ضروری دانشجویان مبتکر، قهرمان ورزشی، ضروری موارد خاص، وام عتبات عالیات، ازدواج، ودیعه مسکن متأهلی، مسکن، حوادث غیر مترقبه (سیل، زلزله، طوفان و....) وامهای مخصوص دانشجویان دکترا مانند وام تحصیلی ویژه دکترا، وام ضروری ویژه دکترا برای دانشجویان دوره روزانه و وام شهریه برای دانشجویان نوبت دوم، همچنین تسهیلات بیمه تکمیل درمان (در صورت انعقاد قرارداد)، بیمه حوادث، بیمه سلامت دانشجویان بورسیه خارجی، کار دانشجوئی، وام قرض الحسنه امام علی (ع)، هماهنگی در برگزاری بازار روز دانشجوئی، صدور دفترچه اقساط برای بدهکاران به صندوق رفاه دانشجویان و ... برعهده اداره رفاه دانشجویان در حوزه معاونت دانشجوئی دانشگاه می باشد.
- رئیس اداره:
مسئولیت مدیریت، نظارت و هماهنگی بین قسمتهای مختلف اداره، نظارت بر روند وام دهی قرض الحسنه امام علی (ع)، هماهنگی و ارتباط مستقیم با صندوق رفاه دانشجویان جهت امور وام، تسویه حساب، قراردادهای بیمه و ...، همچنین هماهنگی بین اداره و قسمتهای مختلف دانشگاه در اموری مانند کار دانشجوئی، بیمه حوادث دانشجویان و ...، و نیز نظارت بر حسن انجام قراردادهای بیمه حوادث و بیمه سلامت دانشجویان بورسیه خارجی را عهده دار می باشد.
- مسئول دفتر و متصدی امور بیمهگری:
کلیه مکاتبات اداری با قسمتهای مختلف دانشگاه و مکاتبات با صندوق رفاه دانشجویان، بایگانی مدارک مربوط به وامهای دانشجوئی و پرونده دانشجویان فارغ التحصیل و همچنین کلیه امور مربوط به بیمه گری دانشجویان از جمله تحویل مدارک از دانشجویان، ثبت نام انواع بیمه (بیمه حوادث و بیمه سلامت برای دانشجویان بورسیه خارجی) و پیگیری وصول مطالبات از شرکتهای بیمه ای طرف قرارداد از جمله مسئولیتهای ایشان می باشد. همچنین امور اجرائی مربوط به کار دانشجوئی از مرحله مکاتبه با دانشکده ها و قسمتهای مختلف دانشگاه تا مرحله ارسال اسامی دانشجویان به امور مالی دانشگاه جهت واریز حق الزحمه جزء امور محوله به ایشان می باشد.
- کارشناس امور وامهای صندوق رفاه دانشجویان:
تهیه اطلاعیه های مربوط به ثبت نام انواع وامهای دانشجوئی طبق برنامه اعلام شده از طرف صندوق رفاه دانشجویان، راهنمائی دانشجویان جهت ثبت نام وام و پاسخگوئی به انواع سؤالات مربوط به پورتال دانشجوئی، توضیح درباره انواع وامها، تحویل مدارک وام، اسکن و بارگیری مدارک، ثبت کلیه وام های دانشجوئی در سیستم جامع فاز 2 صندوق رفاه (برای کلیه مقاطع، روزانه و نوبت دوم) و پیگیری آن تا مرحله واریز از طرف آن صندوق به حساب دانشجویان بر عهده ایشان می باشد.
- مسئول قرض الحسنه امام علی (ع):
کلیه مراحل اطلاع رسانی، برنامه ریزی، ثبت نام، مکاتبه با امورمالی جهت واریز وام قرض الحسنه، پیگیری مراحل بانکی تا مرحله واریز به حساب دانشجو، امور مربوط به بازپرداخت و تسویه حساب دانشجو بر عهده ایشان می باشد. لازم به ذکر است قرض الحسنه امام علی(ع) یک قرض الحسنه داخلی دانشگاه بوده که بودجه اولیه آن توسط خیرین جهت ارائه وام به دانشجویان تهیه و با ضمانت یک نفر دانشجو وام به مبلغ 5/000/000 ریال قابل پرداخت می باشد. بازپرداخت این وام در 10 قسط و یک ماه پس از واریز وام آغاز میگردد. وام قرض الحسنه امام علی(ع) بایستی تا هنگام تسویه حساب نهائی دانشجو تسویه گردد.
- کارشناس امور فارغ التحصیلان و صدور دفترچه اقساط:
امور مربوط به صدور دفترچه اقساط و بازپرداخت انواع وام های دانشجوئی که دانشجو از طریق صندوق رفاه دانشجویان دریافت نموده تا مرحله تسویه حساب نهائی بر عهده این واحد میباشد. توضیح اینکه کلیه وامهائی که دانشجو در طول تحصیل با ارائه تعهدنامه محضری از صندوق رفاه دانشجویان دریافت می نمایند. (به جز وام ودیعه مسکن متأهلی) هنگام فراغت از تحصیل و پس از اخذ 10% قابل تقسیط می باشد. {دانشجویانی که به هر دلیل (انصراف، اخراج ، ترک تحصیل و ...) موفق به فارغ التحصیلی نمی شوند می بایست کل بدهی خود را به صورت یکجا به صندوق رفاه دانشجویان بازگردانند}.
* دانشجو از تاریخ فراغت از تحصیل مندرج در سیستم گلستان به مدت 8 ماه جهت اقدام به تقسیط بدهی خود فرصت دارد، در غیراینصورت بدهی ایشان تقسیط نخواهد شد.
* ارائه آخرین حکم استخدامی ضامن، و در صورت بازنشسته شدن ایشان در طول تحصیل، ارائه گواهی کسر از حقوق (به جز بازنشستگان نظامی) الزامیست.
* دانشجویانی که بلافاصله در مقاطع تحصیلی بالاتر مشغول به تحصیل میشوند، با ارائه دفترچه اقساط مقطع قبلی به مقطع جدید اقساط ایشان به مدت ترم های مجاز مقطع بالاتر به تعویق خواهد افتاد.
« شماره تلفن های داخلی مورد نیاز (با پیش شماره 3391) »
مخاطب | سمت سازمانی | شماره تماس |
---|---|---|
امیرحسین صادقی | رئیس اداره رفاه و خدمات دانشجویی | 2427 |
منور جهانگیری | کارشناس امور فارغ التحصیلان اداره رفاه دانشجویی | 2433 - 2412 |
اشرف مقصودي | کارشناس امور وامهای اداره رفاه دانشجویی | 2525 |
زهرا قناعتی | کارشناس و مسئول دفتر اداره رفاه و خدمات دانشجویی | 2251 |
طیبه سرخی | کارشناس وام و تسویه اداره رفاه دانشجویی | 2525 |
- بیمه حوادث:
تمامی دانشجویان عزیز در طول دوره تحصیل خود تحت پوشش بیمه حوادث می باشند. لذا در صورتیکه برای دانشجویی (داخل و یا خارج از دانشگاه) حادثه ای پیش آید، لازم است ظرف مدت کمتر از یک ماه با ارائه گزارش حادثه و مدارک مربوط به هزینه های انجام شده، به اداره رفاه دانشجویان اتاق 15 مراجعه تا نسبت به پرداخت هزینه ها اقدام گردد.
نکته: گزارشی که بعد از یک ماه از وقوع حادثه به اداره رفاه ارائه گردد فاقد اعتبار بوده و از طرف شرکت بیمه ترتیب اثر داده نخواهد شد.