اداره رفاه

     الف) وامهایی که از طریق صندوق رفاه دانشجویان پرداخت می­ شود.

     ب) وام قرض ­الحسنه امام علی (ع)

    ج) کمک­هایی که از طریق صندوق تعاون امام صادق (ع) برای دانشجویان بی بضاعت درنظر گرفته می شود.

     الف) وامهای صندوق رفاه دانشجویان فقط با ارائه ­ی تعهدنامه محضری (با شرایط ضامنی که در قسمت "فرم های صندوق رفاه" همین سایت تعبیه شده) قابل دریافت می­ باشد ولی برای دریافت وام قرض ­الحسنه امام علی (ع) دو نفر ضامن دانشجو نیاز است.

     ب) وامهای صندوق رفاه دانشجویان دارای انواع مختلف با مبالغ متفاوت (از 500 هزار تومان تا 12 میلیون تومان) می­ باشد (که جدول مربوط به آن در قسمت "انواع وام­ ها" همین سایت تعبیه شده است). درحالی که وام قرض ­الحسنه امام علی (ع) یک نوع بوده و مبلغ آن 200 الی 300 هزار تومان می­ باشد.

     ج) تقسیط وامهای صندوق رفاه دانشجویان بعد از فراغت از تحصیل می ­باشد (به جز وام ودیعه مسکن)، درصورتی که وام قرض­ الحسنه امام علی (ع) در 10 قسط و از ماه بعد از دریافت وام تقسیط می­ گردد.

     الف) بیمه حوادث: کلیه دانشجویان مشغول به تحصیل، در طول دوران دانشجویی خود از طریق این اداره تحت پوشش بیمه حوادث قرار دارند.

     ب) پیگیری صدور دفترچه بیمه سلامت برای دانشجویانی که تابعیت غیر ایرانی داشته و دارای بورس تحصیلی می­ باشند.

     ج) همکاری در زمینه کار دانشجویی با قسمتهای مختلف دانشگاه از جمله دانشکده ها، نهادها و ادارات مختلف دانشگاه، از مرحله اعلام بودجه­ های تخصیصی تا جمع­ آوری لیست­های کار دانشجویی، تنظیم و رفع اشکال و ارسال آن به امور مالی دانشگاه جهت پرداخت حق الزحمه به دانشجویان {درضمن تمامی مبالغ کار دانشجویی و وامهای دانشجویی به حساب تجارت کارت جوان که توسط بانک تجارت دانشگاه برای تمامی دانشجویان صادر گردیده واریز می­ گردد}.

اداره سراهای دانشجویی

     ظرف و ظروف، البسه، مواد غذایی، تشک، پتو، بالش، ملحفه و سایر وسایل شخصی.

     از طریق اتوبوس از نقلیه و آژانس ­های داخلی.

     تردد مجاز دانشجو به کلیه مکانهایی است که در فرم محضری توسط خانواده مورد تایید و به ادراه سرای دانشجویی اعلام شده باشد و در صورت تغییر اطلاعات لازم است اصلاحات توسط خانواده در فرم محضری تایید و مجددا اعلام شود.

     با مراجعه به مسئولین سرای دانشجویی و در صورت نیاز مراجعه به دفتر مشاوره.

     دانشجویان ساعت 23 باید داخل سرای دانشجویی باشند. از ساعت 22 تا 22:30 به دستگاه­های حضور و غیاب در طبقات سرای دانشجویی مراجعه و با اثر انگشت حضوریشان را ثبت می­ کنند و در صورت عدم ثبت حضور بدون ثبت خروجی، گزارش پیامکی برای خانواه ارسال می­ شود.

     طبق اطلاعیه صندوق رفاه دانشجویان از طریق سامانه bp.swf.ir {مراجعه شود به قسمت اداره سرای دانشجویی}.

     بله، مرکز بهداشت و درمان جنب سرای دانشجویی دختران و اداره سراهای دانشجویی.

     بله، امکاناتی نظیر: تریا و فروشگاه­های داخل سراهای دانشجویی، فروشگاه کوثر، شرکت تعاونی، بازارچه پردیس، نانوایی، خشک­شویی.

     بله، با مجوز از اداره سرای دانشجویی و هماهنگی با مسئول سرای دانشجویی در اتاق مهمان {از پذیرش کودک و خردسال به عنوان مهمان معذوریم}.

     دریافت پاسخ از دفتر فرهنگ

     مشاهده ی منو و جدول زمانبندی توزیع غذا از قسمت اداره تغذیه.

اداره تغذیه

     با مراجعه به سايت به آدرس http://dining.iut.ac.ir  انجام می­ شود.

     نام كاربری شماره دانشجويی و رمز عبور كدملی می ­باشد كه هر شخصی ملزم به تغيير آن در اولين فرصت می ­باشد.

به پنل كاربری مراجعه و با انتخاب رستوران مورد نظر شروع به رزرو روزانه می کنیم.

     برای ناهار 28 ساعت قبل از وعده و برای شام و صبحانه 35 ساعت قبل از هر وعده غذایی.

     در زمان اعلام برنامه غذايی دانشجو مي تواند برای دو هفته رزرو انجام دهد.

     در فصول مختلف سال متغير می­ باشد و از طريق اطلاعيه در تابلو اعلانات و سايت اداره تغذيه اعلام می­ شود.

     روز خريد با توجه به نوع غذا و همچنين موجودی، معمولاً در پايان زمان توزيع غذا امكان­ پذير می ­باشد.

     تا دو وعده در ماه تنها هزينه رزرو كسر مي­شود و مازاد بر دو وعده به قيمت تمام شده محاسبه و از دانشجو كسر می شود.

     خير، چون زمان تمام شده و سيستم قفل شده و آمار به پيمانكار اعلام شده است.

     از طريق ارسال درخواست ايجاد شده در سايت اتوماسيون تغذيه.

     تنظيم برنامه توسط كارشناس تغذيه به صورت دو هفته يكبار با توجه به نيازهای غذايی دانشجويان و امكانات دانشگاه صورت می گيرد.

     غذای برنجی يك سوم قرص نان و خوراك ها يك و نيم قرص نان می باشد.

     بايد از طريق ورود به كيف پول و از طريق كارتهای شتاب كيف پول هر شخص شارژ شود (نام كاربری همان شماره دانشجويی و كلمه عبور شماره ملی هر شخص می­ باشد). لازم به ذكر است كه برای تغذيه فقط معاونت دانشجويی شارژ شود.

     با مراجعه به رستوران موردنظر و با زدن كارت دانشجويی يا گرفتن فيش فراموشی مي­توانید غذای خود را تحويل بگيريد.

     با مراجعه به پنل كاربری خود و گزينه كد فراموشی مي­توان آنرا دريافت كرد.

     فقط در زمان توزيع هر وعده غذایی و با توجه به موجودی غذا، تعداد روز فروش باز مي­شود و استفاده كنندگان می ­توانند از طريق ورود به سامانه تغذيه روز فروش را رزرو كرده و سپس غذای خود را در سلف دريافت كنند.

     هر دانشجو بعد از نخوردن 2 غذای رزرو خود در ماه از غذای سوم به بعد، به اندازه كل هزينه هر غذا (نه قيمت مصوبه) جريمه می شود.

     با مراجعه به امور مالي ساختمان مركزی و اتاق كيف پول هم تسويه حساب تغذيه و هم كيف پول همزمان انجام می­ شود.

مرکز مشاوره

     اين پايش توسط مركز مشاوره و خدمات روان­شناختی دانشگاه انجام ميشود و به منظور بررسی سلامت روانی دانشجو می­ باشد. مركز مشاوره با كمك نتايج اين پرسشنامه خدمات مشاوره­ ای برای دانشجويان ارائه می كند. اين تست هرساله برای ورودی­ های جديد انجام می شود.

     تاريخ انجام اين تست معمولا 2 ماهه اول ترم 1 می ­باشد و برای كليه ورودی ­های جديد الزامی است.

     در غرفه ثبت نام، كارشناسان مركز مشاوره حضور دارند و از ايشان مي­توانيد مشاوره بگيريد.

     - دانشگاه صنعتی اصفهان كه از لحاظ آموزشي برند يا سرآمد است.

     - استانداردهای آموزشی در سطح بسيار بالایی بین دانشگاههای کشور مطرح است.

     - در نهایت فارغ التحصيلان این دانشگاه افراد موفقی در زمینه­ های علمی و شغلی خواهند بود.

     اين برداشت خلاف واقع است. عموماً فضاسازی رسانه­ های مجازی غيرمعتبر است. سطح بهداشت روان دانشجویان این دانشگاه همانند سایر دانشگاههای کشور می باشد.