رفتن به محتوای اصلی
x

مدیریت ارائه تسهیلات رفاهی به دانشجویان در قالب وام­های تحصیلی، ضروری، تحصیلی ممتاز و نمونه، ضروری ممتاز و نمونه، ضروری دانشجویان مبتکر، قهرمان ورزشی، ضروری موارد خاص، وام عتبات عالیات، ازدواج، ودیعه مسکن متأهلی، مسکن، حوادث غیر مترقبه (سیل، زلزله، طوفان و....) وام­های مخصوص دانشجویان دکترا مانند وام تحصیلی ویژه دکترا، وام ضروری ویژه دکترا برای دانشجویان دوره روزانه و وام شهریه برای دانشجویان نوبت دوم، همچنین تسهیلات بیمه تکمیل درمان (در صورت انعقاد قرارداد)، بیمه حوادث، بیمه سلامت دانشجویان بورسیه خارجی، کار دانشجوئی، وام قرض ­الحسنه امام علی (ع)، هماهنگی در برگزاری بازار روز دانشجوئی، صدور دفترچه اقساط برای بدهکاران به صندوق رفاه دانشجویان و ... برعهده اداره رفاه دانشجویان در حوزه معاونت دانشجوئی دانشگاه می­ باشد.

  • رئیس اداره:

مسئولیت مدیریت، نظارت و هماهنگی بین قسمتهای مختلف اداره، نظارت بر روند وام ­دهی قرض ­الحسنه امام علی (ع)، هماهنگی و ارتباط مستقیم با صندوق رفاه دانشجویان جهت امور وام، تسویه ­حساب، قراردادهای بیمه و ...، همچنین هماهنگی بین اداره و قسمتهای مختلف دانشگاه در اموری مانند کار دانشجوئی، بیمه حوادث دانشجویان و ...، و نیز نظارت بر حسن انجام قراردادهای بیمه حوادث و بیمه سلامت دانشجویان بورسیه خارجی را عهده ­دار می باشد.

  • مسئول دفتر و متصدی امور بیمه‌گری:

کلیه مکاتبات اداری با قسمتهای مختلف دانشگاه و مکاتبات با صندوق رفاه دانشجویان، بایگانی مدارک مربوط به وام­های دانشجوئی و پرونده دانشجویان فارغ­ التحصیل و همچنین کلیه امور مربوط به بیمه­ گری دانشجویان از جمله تحویل مدارک از دانشجویان، ثبت نام انواع بیمه (بیمه حوادث و بیمه سلامت برای دانشجویان بورسیه خارجی) و پیگیری وصول مطالبات از شرکتهای بیمه­ ای طرف قرارداد از جمله مسئولیت­های ایشان می باشد. همچنین امور اجرائی مربوط به کار دانشجوئی از مرحله مکاتبه با دانشکده ­ها و قسمتهای مختلف دانشگاه تا مرحله ارسال اسامی دانشجویان به امور مالی دانشگاه جهت واریز حق ­الزحمه جزء امور محوله به ایشان می­ باشد.

  • کارشناس امور وامهای صندوق رفاه دانشجویان:

تهیه اطلاعیه ­های مربوط به ثبت­ نام انواع وام­های دانشجوئی طبق برنامه اعلام شده از طرف صندوق رفاه دانشجویان، راهنمائی دانشجویان جهت ثبت­ نام وام و پاسخگوئی به انواع سؤالات مربوط به پورتال دانشجوئی، توضیح درباره انواع وام­ها، تحویل مدارک وام، اسکن و بارگیری مدارک، ثبت کلیه وام­ های دانشجوئی در سیستم جامع فاز 2 صندوق رفاه (برای کلیه مقاطع، روزانه و نوبت دوم) و پیگیری آن تا مرحله واریز از طرف آن صندوق به حساب دانشجویان بر عهده ایشان می­ باشد.

  • مسئول قرض الحسنه امام علی (ع):

کلیه مراحل اطلاع ­رسانی، برنامه ­ریزی، ثبت نام، مکاتبه با امورمالی جهت واریز وام قرض ­الحسنه، پیگیری مراحل بانکی تا مرحله واریز به حساب دانشجو، امور مربوط به بازپرداخت و تسویه­ حساب دانشجو بر عهده ایشان می باشد. لازم به ذکر است قرض الحسنه امام علی(ع) یک قرض­ الحسنه داخلی دانشگاه بوده که بودجه اولیه آن توسط خیرین جهت ارائه وام به دانشجویان تهیه و با ضمانت یک نفر دانشجو وام به مبلغ 5/000/000 ریال قابل پرداخت می­ باشد. بازپرداخت این وام در 10 قسط و یک ماه پس از واریز وام آغاز میگردد. وام قرض ­الحسنه امام علی(ع) بایستی تا هنگام تسویه­ حساب نهائی دانشجو تسویه گردد.

  • کارشناس امور فارغ التحصیلان و صدور دفترچه اقساط:

امور مربوط به صدور دفترچه اقساط و بازپرداخت انواع وام ­های دانشجوئی که دانشجو از طریق صندوق رفاه دانشجویان دریافت نموده تا مرحله تسویه حساب نهائی بر عهده این واحد می‌باشد. توضیح اینکه کلیه وام­هائی که دانشجو در طول تحصیل با ارائه تعهدنامه محضری از صندوق رفاه دانشجویان دریافت می­ نمایند. (به جز وام ودیعه مسکن متأهلی) هنگام فراغت از تحصیل و پس از اخذ 10% قابل تقسیط می باشد. {دانشجویانی که به هر دلیل (انصراف، اخراج ، ترک تحصیل و ...) موفق به فارغ التحصیلی نمی شوند می بایست کل بدهی خود را به صورت یکجا به صندوق رفاه دانشجویان بازگردانند}.

* دانشجو از تاریخ فراغت از تحصیل مندرج در سیستم گلستان به مدت 8 ماه جهت اقدام به تقسیط بدهی خود فرصت دارد، در غیراینصورت بدهی ایشان تقسیط نخواهد شد.

* ارائه آخرین حکم استخدامی ضامن، و در صورت بازنشسته شدن ایشان در طول تحصیل، ارائه گواهی کسر از حقوق (به جز بازنشستگان نظامی) الزامیست.

* دانشجویانی که بلافاصله در مقاطع تحصیلی بالاتر مشغول به تحصیل می­شوند، با ارائه دفترچه اقساط مقطع قبلی به مقطع جدید اقساط ایشان به مدت ترم­ های مجاز مقطع بالاتر به تعویق خواهد افتاد.

« شماره تلفن­ های داخلی مورد نیاز (با پیش شماره 3391) »

مخاطب سمت سازمانی شماره تماس
امیرحسین صادقی رئیس اداره رفاه و خدمات دانشجویی 2427
منور جهانگیری کارشناس امور فارغ التحصیلان اداره رفاه دانشجویی 2433 -  2412
اشرف مقصودي کارشناس امور وامهای اداره رفاه دانشجویی 2525
زهرا قناعتی کارشناس و مسئول دفتر اداره رفاه و خدمات دانشجویی 2251
طیبه سرخی کارشناس وام و تسویه اداره رفاه دانشجویی 2525

 

  • بیمه حوادث:

تمامی دانشجویان عزیز در طول دوره تحصیل خود تحت پوشش بیمه حوادث می ­باشند. لذا در صورتیکه برای دانشجویی (داخل و یا خارج از دانشگاه) حادثه ای پیش آید، لازم است ظرف مدت کمتر از یک ماه با ارائه گزارش حادثه و مدارک مربوط به هزینه­ های انجام شده، به اداره رفاه دانشجویان اتاق 15 مراجعه تا نسبت به پرداخت هزینه­ ها اقدام گردد.

نکته: گزارشی که بعد از یک ماه از وقوع حادثه به اداره رفاه ارائه گردد فاقد اعتبار بوده و از طرف شرکت بیمه ترتیب اثر داده نخواهد شد.

 

تحت نظارت وف ایرانی